דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחנות מנהלים 

מאת    [ 30/09/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2222 פעמים ]

בחירת שולחנות וכיסאות מנהלים. הרבה מאוד פעמים בחיים, אנחנו מגיעים לשלב שבו אנחנו רוצים לפתוח עסק או לפתוח סוף כל סוף משרד לעסק שלנו. אז אם אתם שם, קודם כל מזל טוב. אם הגעתם לשלב הזה בחיים, אז הנה אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הבחירה הטובה ביותר מתחום ריהוט משרדי, דהיינו כיסאות מנהלים ושולחנות מנהלים.

טיפים לריהוט משרדי:

כאשר מגיעים לבחירת ריהוט משרדי, הדבר הראשון שצריך לזכור זה קודם כל שאתם קונים את הדברים האלו לטווח ארוך במיוחד, בדרך כלל ציוד למשרד לא מחליפים מהר כל כך ויכולים לעבור אפילו עשר שנים תמימות, לפני שמחדשים את כלל הריהוט במשרד. מה שזה אומר זה שאתם כרגע קונים דברים שאמורים להחזיק לכם עשר שנים תמימות.

מה שזה אומר שצריך לחשוב על הדברים בכמה מישורים:

מחיר- נכון שככל הנראה חובה לחפש מחירים זולים, כמו למשל דרך אתרי השוואות מחירים השונים שקיימים באינטרנט, אך הדגש צריך להיות דווקא על התאמה ואיכות. הכוונה היא כזו: ריהוט משרדי צריך להתאים מתחינת אווירה לרוח המשרד שבה הוא נמצא, דהיינו: אם זה משרד עם פרופיל יוקרתי, אז חייבת להיות התאמה בין המשרד לריהוט יוקרתי, אם המשרד מחפש לעבוד עם לקוחות קצה עממיים אז צריך לענות על אותם קריטריונים, גם רוח הריהוט.

איכות- מדובר פחות או יותר באותו רעיון, אם הלקוחות הם יוקרתיים, גם המשרד והריהוט אמורים להיות בהתאם. ובדיוק הפוך, הרעיון הוא להתאים בכל שלב בין רוח הדברים הקיימים, בעצם רוח המשרד שלכם לבין סוג הלקוחות שאתם מעוניינים שיהיו לכם. הרי המיתוג שנעשה על ידי הריהוט זה בדיוק ההתאמה בין סוג הריהוט לסוג הלקוחות.

שולחנות מנהלים-

אמנם המותג נקרא שולחנות מנהלים ולאו דווקא שולחן משרדי, אבל הכוונה היא לפחות היום במשרדים שמכבדים את עצמם, שכל השולחנות שנמצאים במשרד הם שולחנות מנהלים. בעבר כאשר ציוד משרדי היה דבר יקר מאוד, רק המנהלים במשרד היו זכאים לשולחן יוקרתי ומכובד, אך הזמנים השתנו מאוד מאז, מאז תחילת תהליך הייבוא מסין ומהמזרח בכלל, כבר אין צורך יותר בהוצאת הכספים האדירים שהיו נדרשים לפני עשר שנים.

שולחנות מנהלים הם דבר נהוג ומקובל היום, כל עובד משרדי כבר מחזיק בבעלות זמנית וגאה על שולחן מנהלים יוקרתי. תודה רבה לכם עובדים סינים.

כיסאות מנהלים:

בדומה לסעיף הקודם גם כסאות מנהלים איבדו הרבה מאוד ממעמדם הגבוה בשנים האחרונות, כולנו זוכרים את הסרטים ההם שהמנהל הגדול מסתובב בכיסא שלו אל עבר האורח שמחכה בכסא קטן ומתרווח לאחור כדי שכולם יראו איזה בוס גדול הוא, זוכרים את זה? אז הנה היום הדברים כבר שונים מאוד.

כל עובד היום, בחברה שמחזיקה מעצמה את המינימום הדרוש, דואגת לצייד את עובדיה בכיסאות מנהלים יוקרתיים ונוחים. צריך גם לזכור שכיסא איכותי נותן לעובד תחושה טובה יותר ונוחות מרבית לשימוש אישי.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב